28 december

Igår steg jag upp tidigt tidigt och tog min termosmugg med te och åkte till tågstationen. Jag skulle nämligen tillbringa dagen i Stockholm med världens bästa Lisa Palm!



Det var jättefint att åka tåg och se när solen gick upp, trotts att det inte var någon snö.



Lisa var snäll och bjöd mig på kaffe medans vi pratade om allt vi gjort under den alldeles för långa tid då vi inte setts. Lisa och jag flyttade åt olika håll i augusti när jag flyttade till Hudiksvall och hon till Göteborg, så nu var det extra fint att ses. Resten av dagen gick vi längs med Götgatan, köpte nyårsklänning och åt god mat på söders saluhall. På eftermiddagen sa jag hejdå till Lisa och åkte till Lovisa i Sandviken och sov över. Det var en mycket trevlig dag! Den bästa på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0