julafton

Här är lite om hur min julafton såg ut!







När Liza Adde Texas Kerstin och morfar kommit fikade vi macka och mängder med goda julkakor medans vi delade ut alla julklappar. Texas fick så klart flest paket efter som att han är nyast, vilket svider lite lite i mina ögon efter som att han har tagit min plats som yngst. Men det är okej för han är så söt.





Efter julklappsutdelningen dukades bordet och det lagades mat









Efter maten höll jag på att dö av hjärtsnörp när jag mötte en tomte på gården, vilket jag inte var beredd på att göra. Han kom in och delade ut lite fler julklappar, jag höll mig på lagom avstånd efter som jag tycker att tomtar är mycket obehagliga (även fast jag vet att det är farfar)



När tomten delat ut alla julklappar, barnet och alla andra åkt hem avslutade jag julafton med att titta på the holiday i min säng och dricka jordgubb och vanilj te som jag fick i julklapp.



Väldigt fin julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0