Stay-ups som inte ville sitta på plats och Firman

Sista mars var kanske världens längsta dag. Den började med att jag och mamma åkte på sy&antikmässa i Sandviken. Det fanns massa fina saker där och jag hittade säkert tusen saker som jag ville ta med mig hem, men det var så klart ganska dyrt så jag fick nöja mig med fem söta glaspärlor som jag ska ha i ett armband.







När mamma släppt av mig i Gävle kom min lilla familj och hämtade upp mig med bilen och så åkte vi till Forsa.
På kvällen var min plan att äta lördagsgodis och titta på barnprogram helt lugnt och fint i soffan. Men det blev snabbt ändrade planer när Carolina i min klass ringde och utan någon större övertalning sprang jag till bussen för att gå på svartklubb. I Iggesund av alla ställen.
Det var den sjukaste, roligaste, konstigaste, festligaste kvällen på väldigt väldigt länge. Det är svårt att återberätta det hela men "Firman" som svartklubben heter ligger i ett garage/kontor som nattetid blir dansgolv. Bara det är helt underbart. Det fanns en traktor som man fick sitta i och man fick önska musik av Igge house mafia.












Här står jag och putar med läpparna i Firmans omklädningsrum

Kvällen avslutades med att jag och Carolina badade badkar hemma hos henne. Och historien om stay-upsen tar jag en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0