V.16

Idag är det fredag och jag har inte gjort något vettigt alls. Fast det har jag nog när jag tänker efter, jag har både dammsugat min symaskin och börjat sy på en presentstudentklänning.

Jag tänkte väldigt kort summera dom senaste dagarna för det känns som att jag har varit en usel bloggerska.

  • I måndags sydde jag på en klänning till Britta som hon ska få i 20 års present nästa helg. Angelica kom hem från Norrköping och då kändes allt fint för hon är så fin.
  • Tisdagen sydde jag bara en massa och på kvällen hade Angelica, Anna och jag taco-mys-pys-kväll.
  • I onsdags blev jag fotograferad av Angelica. Jag sydde som vanligt, på kvällen såg vi läskig film med nästan hela klassen i yogasalen och på natten sov Carolina över hos mig.


  • På torsdagen hade jag på mig kalasbyxor med rosetter på, började sy en bikini som blev jätteful och allt bara blev fel hela tiden så jag gick hem. Sen tog jag mig i kragen och gick tillbaka efter fyra timmars lunchrast och sydde klart en klänning som jag började med i augustin. Ja ni läste rätt, augusti. Världslänge sedan. Tyget fick jag för övrigt från min bästakompis Lisa P när hon hade praktik i Indien.




  • Och idag fredag hade vi tydligen bestämt att vi skulle klä ut oss till något skräckigt så alla sprang runt med låssas näsblod och blåtiror. Om en stund kommer lillfamiljen+ lillfamiljens pojkvänner och jag att laga mat samt ha fredagsmys. Det är så fint för Annas pojkvän kommer hit enda från Kanada,. Kan ni tänka er så vackert att kärlek kan nå över hela Atlanten. Kommer inte alls känna mig som det femte hjulet...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnos ^^

2012-04-24 @ 20:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0