1 års kalas och 20 års kalas på samma dag

Efter jobbet åkte jag hem till min syster för att fira Texas som fyllde 1 år
 
 
Han mötte mig i hallen med en super puss! Barn/Texas pussas så festligt för han som storgapar och nästan äter upp ens mun i stället för att puta med läpparna. Jaja, det är väl sånt man lär sig med åren.
Av mig fick han en morgonrock som jag hade sytt. Den va på tok för stor, men det är ju ganska bra för då kan han ha den längre
Vi åt 1-årstårta som smakade blå och choklad och öppnade paket.
När Texas tyckte att det blev för mycket prat och för lite uppmärksamhet på honom gick vi ut och gungade
 
När kalaset var över åkte jag vidare på 20 års kalas hemma hos min fina vän Bea. Där var det god mat och massa gamla vänner.
 
 
Jag tog inte så många bilder från kvällen för jag hade fullt upp med att prata om sommaren, hösten och allas planer. Sen drog kalaset vidare ut på en liten krogrunda i sommarnatten innan jag tog bussen hem. 
 
 Idag är jag ledig och väldigt trött efter allt jobbande, skulle vilja sova hela dagen, men det ska jag inte för jag ska fika i solen och plocka smultronen på gården
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0