30 augusti

Nu har jag packat ihop mina klänningar och lite annat som jag behöver ha med mig i flytten. Innan jag packade ner min symaskin sydde jag mig en småblommig klänning med klädda knappar, krage och en liten spetts. Tyvärr gör den sig inte så bra på bild och den är lite skrynklig efter att jag sprungit en dag på stan och uträttat ärenden (så som växla pengar) Jag har även stickat en hel del den senaste veckan! Är nästan klar med en tok-rosa mjuk halsduk. Inte för att jag kommer behöva en halsduk den här hösten, men det är i alla fall kul att sticka.


Jag har fått lite små klagomål på att jag inte lägger upp bilder på mig...Jag försökte faktiskt ta en vettig bild när jag har klänningen på mig men just nu är jag sjuk så jag såg alldeles för gräslig ut.
Så tills vidare får ni nöja er med två bilder på min systerson som jag lekt med dom senaste dagarna, han gör sig alltid på bild!

Nu ska jag vila upp mig inför helgen och nästa gång jag skriver kommer jag mest troligt ha galet mycket resfeber!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Gud vilken fin klänning, du är så himla duktig!

Svar: Tack så jättemycket! Blir så glad av att få höra det:)
Agnes Olson

2012-09-09 @ 23:38:34
URL: http://www.mirandamorgonvind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0