Kräftskiva

Nu är det augusti och då brukar man ju äta kräftor. Så det va precis vad min familj gjorde idag! (förutom jag då som inte äter kräftor) med diverse väldigt goda tillbehör, så som nybakat bröd ,västerbottenpaj och vitt vin.
 
 
Tycker om hela den här "äta massa kräftor och annan god mat i timmar" grejen för det är så mysigt. Annars är jag inte mycket för kräftor, dom luktar illa men har fin färg
 
 
Min fina lilla storasyster
Efter maten var det dags för fransk citronpaj! Det är min favorit efterrätt. Skulle nog kunna äta det varje dag. Vi har sådan himla tur att vi har en superstor vildhallonbuske utanför köksfönstret, så till pajen fick vi nyplockade hallon. Och glass så klart.
 
Nu ska jag och Anna stupa framför en film. Adjöken på er!

Kommentarer
Postat av: Tildaesther

Åh! Din blogg är super mysig!! börjar följa dirr på blolovin!

Svar: Tack! Men din va mycket mycket finare!
Agnes Olson

2012-08-15 @ 11:28:59
URL: http://tildaesther.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0