16 februari

I morse när jag kom till skolan stod det här kuvertet lutat mot min symaskin



Och när jag öppnade det fick jag till min förtjusning se att det var en inbjudan till Jessica i min klass bröllop den 12 maj! Helt fantastiskt fint! Jag älskar bröllop! Fast vem gör inte det...



Kärlek, uppklädda människor, fina klänningar, dans, god mat och vin. Kan det bli bättre? Nu ska jag räkna ner tills den 12 maj.

I övrigt känns det som att jag bara syr, syr och syr mest hela tiden. Jag är nästan klar med den andra klänningen och jag är galet nöjd faktiskt för ingenting har gått fel (förutom den lilla smält incidenten) och den sitter väldigt bra. Förutom att ha sytt idag har jag även hunnit med att gå på utställning i Hudiksvall samt bli bjuden på en semla av Anna som tack för att hon fick sova på mitt golv i natt.



Så här ser jag ut när jag väntar på att vi ska gå och fika, är jag inte bedårande?



Det var lite för mycket slöjd över det hela enligt mig så det var inte jätteroligt.



Efter utställningen åkte jag tillbaka till skolan, och ni kan nog inte gissa vad jag gjorde då? Jo, jag sydde lite till!
Här är en liten tjuvkik på klänningen


Kommentarer
Postat av: felicia

roligt med bröllop!! och vad fin klänningen ser ut att vara!

2012-02-16 @ 19:18:30
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Miranda

åh vilken underbar klänning! Jag önskar att jag också kunde sy!

2012-02-17 @ 14:45:28
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/
Postat av: Felicia Persson

Agnes vilken liten dröm du sytt! Du är verkligen duktig :) skitkul och se dina små verk :))

2012-02-18 @ 14:05:36
URL: http://feliciapersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0