2 februari

Idag trotsade jag min förkylning och gick till skolan i snöstorm. Hela dagen har jag suttit och sytt för hand på min röda klänning samt försökt komma på en lösning på ett rosettproblem. Nu ångrar jag bittert att jag gick till skolan och inte stannade hemma och vilade för nu är jag döds trött!



Igår gick jag en kort kort sväng på stan och gick in i Hudiksvalls enda secondhandaffär. Då fick jag syn på de här fabulösa skorna som jag köpte för endast 25kr! Tänka sig vilka fynd man kan springa på ibland.



Dom ska jag dansa runt i när det inte är snö upp till knäna och lite mer vår!

Kommentarer
Postat av: Miranda

vilken vacker klänning och skorna var ju verkligen ett superfynd!!

2012-02-11 @ 00:00:50
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0