Stone fox

Igår blev jag fotograferad av en tjej som heter Stina. Jag hade väldigt mycket rosa ögonskugga, stora ögonfransar och tom blick. Jag skulle nämligen föreställa en docka och så här blev bilden som hon ska ha på nästa hängning.


Idag har jag haft bild hela dagen och då har jag tryckt mitt tyg, stone fox. Det tog nästan hela dagen och var väldigt pickligt efter som jag ville ha två olika färger med samma screen ram, så det var mycket klippande i overhead papper och jag sa nog alla svordomar jag kunde. Men resultatet var mödan värd för jag är väldigt nöjd!






Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt!

2012-02-08 @ 13:05:03
Postat av: stina

va fint!!!!!!!!

2012-02-08 @ 16:08:33
URL: http://plingplingvisselpipahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0