10 januari

Det är fortfarande alldeles mörkt när jag vaknar på morgonen och jag börjar tröttna på att det alltid är så mörkt och kallt. Jag skulle vilja ha vår och värme nu, på en gång helst.



Idag åkte klassen till en tygbutik som ligger i Gnarp för att kolla efter tyger till våra kollektioner. Jag har redan köpt mina tyger så jag köpte ett tyg som jag ska sy en klänning åt Lovisa av.



Det var jättekallt och vitt utomhus. Man blev alldeles vitprickig om kinderna och håret frös till is



Resten av dagen var jag extremt produktiv och fick jättemycket gjort! Jag gjorde klart min moodbook och sammanfattade kollektionen på en moodboard som jag blev väldigt nöjd med. Jag han även göra klart några av plaggskisserna.







Det var min super-bra-dag!

För övrigt är soundtracket till mitt liv just nu en blandning av Isarna-Säkert! och You make my dreams- Daryl Hall & John Oates. Den sist nämnda är med i 500 days of summer och jag känner mig lite som honom just nu. När han är så där lycklig och dansar runt överallt.

Kommentarer
Postat av: moa

Skulle mer än gärna vilja fota din kollektion om jag får när det är klar såklart :) puss

2012-01-10 @ 21:21:30
URL: http://moagustafsson.blogspot.com
Postat av: Felicia Persson

Du måste lägga upp bilder sen när kollektionen är klar, himla spännande! Men även allt där innan är också kul :)

2012-01-11 @ 00:55:40
URL: http://feliciapersson.webblogg.se/
Postat av: Agnes

Moa: Klart du får! skulle vara jätteroligt!



Felicia: ABSOLUT! det ska jag göra!:)

2012-01-11 @ 10:17:57
Postat av: moa

Kul then it's a date :)

2012-01-23 @ 15:47:49
URL: http://moagustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0