3 januari

Idag fyller min storasyster Anna 27 år och det skulle så klart firas!
Jag skyndade mig hem från Sandviken för att äta lunch med mamma, mina systrar och en sovande Texas.



Efter lunch öppnade Anna paket, av mig fick hon en sjal med kaniner på som jag tryckt själv i skolan.







Medan vi väntade på att morfar skulle komma och fika satt vi i min säng och tittade på vad Texas hade lärt sig sen sist vi sågs. Han har lärt sig att sitta helt själv!



Det här är tårtan som Anna hade gjort. Hon är klurig min syster som dekorerar tårtan genom att sickta kakao över tårtpapper, då blir det så här fint mönster



Klänningen som Anna hade på sig har jag sytt till henne i julklapp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0