5 januari

Så här såg min och Lovisas gårdag ut i list form:

Vaknade hemma hos mig, steg upp för att dricka te och kaffe med mamma.

Jag kokade tomatsoppa som inte blev för tok stark denna gång och bjöd på till lunch.

Vi tog bussen in till Gävle för att gå på Erikshjälpen. Jag köpte en jättefin ljusrosa blus som inte var dyr alls!

Lovisa hade varit sugen på morotskaka sen hon vaknade så vi gick till ett café för att stilla hennes begär samt dricka kaffe.

Vi åkte till Sandviken, åt hemma gjord pizza, tittade i skolkatalog och åt brio som det var tuggor på. Jag försökte även göra mig märkvärdig genom att blöda okristliga mängder med näsblod.

Mötte upp Britta i Sandviken "centrum" för att dricka öl på en pub med röd vit rutig duk.

Lämnade Sandviken för Gävle och old saints, konstaterade att alla flickor verkade ha stannat hemma

Sa hejdå till Britta och åkte tillbaka till Sandviken och sov.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0