Balett med gasmask

Idag blev jag fotograferad av Karin som går foto2 på min skola. Det var inte vilken fotografering som helst, jag skulle nämligen ha gasmask på mig och stå i balettposer. Innan vi åkte till Iggesundsbruk där vi skulle fotografera åkte vi hem till henne där hon sminkade mig. Karin är jätteduktig på att sminka men jag kände inte riktigt igen mig när hon var klar. Jag brukar ju inte ha så jätte mycket smink i vanliga fall. Eyeliner och rött läppstift duger bra åt mig.

Så här såg i allafall min sminkning ut





Karin när hon fotograferar



Karin tog bilder med sin storformatskamera men jag bad henne ta några digitala bilder också så att jag kunde lägga upp det här

och så här blev bilderna!






Kommentarer
Postat av: felicia

så himla söt du är!! och fina bilder!

ps. tack för det du skrev det gör mig så himla himla glad. puss!!

2012-01-12 @ 15:31:53
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina bilder Agnes! Men jag förstår att du frös, det ser jättekallt ut!

2012-01-16 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0