Fin besök från Falun

Igår kväll kom Stina hit och vi tillbringade kvällen med att dricka massa te och prata om allt som hänt sedan vi sågs sist, vilket var tusen år och dagar sedan.

Idag var planerna att äta långfrukost och sedan ta en titt på Forsa och Hudiksvall. Det här är dagen ur Stinas vinkel









Stina tog kort på mig framför nästan alla hus i Hudiksvall...





Jag har namnsdag idag så jag köpte en liten jacka till mig från mamma och pappa i present. I min familj får man ett litet paket på sin namnsdag vilket jag tycker är väldigt trevligt.



Igår när Stina kom fick jag även två paket av henne. Jag har en himla tur som har en så fin kompis som dessutom är världsbäst på att hitta fina presenter! Blusen som jag har på mig var en av de saker som jag fick.










Nu ska vi laga fyllda paprikor, lyssna på den svenska björnstammen bara för att bearbeta mitt lilla hat och sen ska vi gå ut med lill-familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0