screentryck nr 2

På dagens schema stod det detaljerade plaggskisser. Det är när man ritar av ett plagg eller ritar ett plagg som man ska sy så detaljerat som möjligt. Alla sömmar, dragkedjor, insnitt och knappar ska synas. Det här är något som vi gör mest hela tiden, men idag gjorde vi det super noga och skalenligt. Så vi la upp lite kläder på borden och började mäta och rita noga noga.





Jag ritade av en blå kavaj som jag fick av Carolina idag. Igår fick jag en blus av henne också, hon är så himla snäll hon!



I slutet av dagen han jag även börja skissa lite på det andra screentrycket som jag ska göra. Jag tror det blir en räv med pipkrage.



Nu har jag precis kommit hem till mamma och pappa för i morgon far jag till Lovisa i Linköping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0