Alias och Gossip

Igår kväll när jag och Stina ätit middag och gjort oss fina så samlades dom som var kvar i korridoren över helgen i köket för att spela spel och ha det festligt. Mitt, Stinas och Linas lag vann men det var med nöd och näppe för jag är inte kapabel att läsa ord under press, jag gör om orden och förklarar något annat än det ordet som står. Vi han även med att spela lite ölspel utan öl med dumma regler som att man måste säga "Mange bjuder" innan alla meningar, vilket var helt och hållet hopplöst. Det var jag som kom på den regeln så jag har bara mig själv att skylla.













Vid elva tog vi bussen in till Hudiksvall för att gå på den enda nattklubben staden har att erbjuda just nu, Gossip. Jag har aldrig varit ut i Hudiksvall så det var trevligt att få uppleva det.
















När Gossip stängde hade det börjat snöa massor ute. Vi åkte hem, tog en macka och stoppade ner oss i sängen. Det var en tok-rolig natt.

Idag vinkade jag av Stina vid bussen som tog henne tillbaka till Dalarna. Nu ligger jag i min säng och här tänker jag ligga tills i morgon.


Kommentarer
Postat av: Alex

man ska inte använda handtorkar.

2012-01-22 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0