Ett livstecken

Hej! Jag vill bara ge ett litet livstecken till er läsare. Mina dagar ser ut så här ungefär
 
1. Stiger upp, äter frukost osv.
2. Jobbar,jobbar och jobbar lite till (slutar lagom till när mina fötter trillat av)
3. Träffar vänner. Idag har jag ätit middag med 14 finingar, så nu är jag proppmätt!
4. Åker hem, tittar på tv och sover.
 
Så nu vet ni vad jag gör. Imorgon åker jag till min syster i Uppsala. Vi ska sitta vid vattnet, dricka födelsedagsbubbel och äta körsbär. Efter som att hon tycker jag är tråkig när jag bloggar hemma hos henne så får jag helt enkelt respektera det. Hörs på måndag kväll!
 
Kram hejs!
 
En sak till! Jag är fruktansvärt nyfiken på vilka ni är som läser den här lilla taniga bloggen. Det verkar inte vara allt för många av mina vänner som gör det och det är ändå närmare hundra som läser den per dag? Träd fram, säg hej, för jag kreverar av min nyfikenhet!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Heeeej Agneeees

2012-07-13 @ 23:39:12
URL: http://slisshh.blogg.se
Postat av: Frida

hej agnes, lilla vän. jag är frida, din vän, som gillar att närvara när du gör eller får saker för första gången, haha. puss, saknar dig!

2012-07-15 @ 15:07:44
URL: http://ohmondieu.blogg.se
Postat av: Nina

Hejhejhej, jag är mest här för att du är snäll och fin.
Bisous!

2012-07-16 @ 18:08:39
Postat av: stina

ja hej jag heter stina. gillar kaffe, kramar, bacon och backstreetboys-brian. och även att hänga med dig finaste lilla agnes (som jag för övrigt firar femårsjubileum med i år! så fint att jag dööör). puss! har älskat dig sedan första gången du plingade på min dörr med en bok från missionskyrkan.

2012-07-16 @ 23:16:47
Postat av: karin

jag finns jag finns!

2012-07-17 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0