Födelsedagskalas nummer 2

Redan vid 3 tiden igår började det droppa in gäster till mitt kalas. Det var massa fina vänner som kom från alla möjliga hörn i Sverige. Jag hade bakat cupcakes (med hjälp av min syster) och en hel del annat gott. Tyvärr var jag inte så skillnad på att använda spritsen som jag tänkt att jag skulle vara, så glasyren blev ganska ful, men goda va dom!
 
 
 
 
 
När alla kommit fick dom para ihop sig två och två för att gå en liten tipspromenad om mig som jag knåpat ihop.
 
 
Jag fick massa fina presenter. En stor kakburk, drömfångare, ett kakpaket som var påbörjat, ritbok och massa andra fina saker!
 
 
 
Sen dansades det hela natten lång!
 
 
 
När klockan blev tre och solen började gå upp bestämde vi oss för att bada
 
 
Vi hoppade i säng först när det blivit ljust ute. En väldigt fin födelsedagsfest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0