Några dagar i juli

Dom senaste dagarna har jag jobbat en hel massa (kommer jobba 6 dagar i veckan i tre veckor till, dör lite)
Det är tur att jag gillar mitt jobb så mycket! Förutom att jobba har jag hunnit med en hel del andra trevligheter också. Har varit på konsert, druckit vin, hängt med T, varit på fester, druckit kaffe med vänner, sett film, ätit smultron, badat med Emma och så vidare
Efter fikat visade Texas att han lärt sig gå
 
Jag var bjuden hem till Emmas stuga i Bovik. Vi badade i regnet, drack vin, grillade och satt på bryggan. Väldigt fint!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig! Så lägg ut mer bilder på dig själv så jag inte glömmer hur du ser ut. Puss.

2012-07-31 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0