smultron

Igår kom Britta hem till mig för att hålla mig sälsskap efter som att mina föräldrar är bortresta och jag inte vill sova själv. Jag lagade tomat och mozzarella pasta till henne och sen gick vi ut för att plocka smultron som mognat nu.
 
 
 
Det fanns galet mycket smultron och vi plockade och plockade i en timme!
 
 
Här sitter jag och vilar mig lite för det va väldigt varmt och fuktigt ute. Det syns inte så bra på bilden men jag har hemskt somriga ben, cykel skador och myggbett, precis som det ska vara på sommaren.
 
 
Sen satte vi oss på en sten vid vattnet och åt upp smultronen innan vi gick hem och drack te och såg läskig film. Idag vaknade vi galet sent, åt frukost och förmiddagsfikade på eftermiddagen, sånt man gör när det regnar ute.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0