Långfika i trädgården

Idag jobbade jag några timmar på Ohlssons och när jag slutade lagom till lunch mötte jag upp tösen Amanda på en liten promenad till Hedvigs trädgård.



Vi hittade en liten kanin mitt bland alla blommor och äppelträd, tyvärr fick man inte gosa med den...





Vi satte oss under ett parasol och delade på en tokgod morotskaka och drack kopp efter kopp av kaffe.



Hela 5 timmar satt vi där! Vi hann prata om allt mellan himmel och jord men stannade länge på det viktiga ämnet relationer, som man inte tycks kunna prata nog om.






När caféet stängde promenerade vi genom Boulognerskogen tillbaka mot stan där vi kramades hejdå innan jag sprang allt jag hade för att inte missa bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0