Regn och pyssel

Idag har det kanske varit världens regnigaste dag! Så jag och mamma åkte till IKEA för att handla lite glas och servetter till mitt kalas. Jag hittade även kvistar med tygblommor som jag köpte för att göra en krans av. Det fanns jättefina blomkransar på Beyond retro för ett tag sedan men när jag var där förra veckan var dom tyvärr slut. Så nu fick jag helt enkelt göra mina egna. Och förutom att det är kul att ha gjort kransen själv blev den dess utom mycket billigare. En krans för ynka 9kr(!!!) i stället för 100kr som dom kostade i affären.
 
 
Först plockade jag av dom små blommorna och gjorde ett hål i botten med en nål. Sedan trädda jag på dem på en grön ståltråd som jag hittade på en blomaffär. Enkelt enkelt och vips hade jag mig en krans!
 
 
Nu ska jag göra mig en till fast rosa

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin! Du är pysslig du!

2012-06-25 @ 20:21:20
Postat av: felicia

så himla fint!! vill också göra en sån!

2012-06-25 @ 22:03:49
URL: http://tigerlilys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0