29 mars

Trots utflugen ork har jag lyckats göra en hel massa saker idag. Tror det kan bero på att jag var helt ensam i sysalen fram till klockan två och då har jag ingen att prata med och får därför mer gjort. Det kan vara bra ibland men nog är det roligare med en hel klass. Jag blev bland annat klar med korsetten som jag började med i veckan. Limpistolen har varit min bästa vän(och mitt största hat, för det gör så förbaskat ont att bränna sig på limmet!)

Precis innan jag skulle gå hem för dagen kom lillCarolina i min klass och överaskade med citronmacarons. Efter som att Carolina är världens snällaste så fick jag ta med mig hela asken hem, vilken tur man kan ha!


Kommentarer
Postat av: Liza

Ja har aaaaaaaldrig ätit sånna.. Alla har de utom jag :/

2012-03-31 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0