Andra påskadvent

Idag har jag varit hos något så spexigt som ett medium! Hon heter Solan och är en liten gullig tant som bor i södra Gävle. Jag tänkte att det kunde vara en bra idé att träffa henne nu när det är så mycket som är snurrigt och oklart i mitt liv. Det höll på att gå alldeles tok fel med tiden för jag hade totalt missat att det blev vårtid inatt så när morfar påpekade det var jag redan lite sen, men det gjorde inte så mycket för när jag plingade på hemma hos Solan möttes jag av en nyvaken liten sierska i nattlinne. Jag har varit hos henne förut en gång och det var lika spännande idag. En del saker visste jag redan, en del saker var väldigt ärliga och jobbiga att höra, men allt som allt är jag lite lugnare i min kropp och knopp. Jag tänker vara lite hemlig och inte berätta mer om vad hon sa.

Igår kväll var jag på 20års kalas och det var så klart jättetrevlig, mysigt, fint och roligt. Till min fasa upptäckte jag nyss att jag har glömt min kamerasladd uppe i Forsa så bilder från kvällen och helgen kommer på måndag.

Nu ska jag vispa ihop en våffelsmet för idag är det ju faktiskt våffeldagen och det är totalförbjudet att inte äta våfflor då!



I brist på bilder lägger jag i stället upp en låt som jag lyssnar på om och om igen

Kommentarer
Postat av: carolina

ååå jag vill oxå träffa medium - men vet inte om jag vågar riktigt....syns imorgon söta du :-*

2012-03-25 @ 19:32:21
URL: http://qnockout.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0