Flytt och 20årskalas

Idag har jag varit ett fint barnbarn och hjälpt min morfar att packa ner saker inför hans flytt. Medans morfar gick på promenad gick min moster, mamma och jag igenom massa skålar,vaser och massa massa andra saker. Ett evighetsgöra kändes det som.
Nu ska jag göra mig lite piffig för om en stund ska jag ta bussen hem till Nina för ett 20års kalas samt för att fira att våren är här! Det är så fint med Nina för jag lärde känna henne när jag var och hälsade på Helene i Paris(Nina bodde med Helene) det var som att vi var på semester tillsammans innan vi ens kände varandra, ett udda men mycket bra sätt att lära känna en flicka på.

Efter som jag vet att ni är sjukt nyfikna på hur jag ser ut just nu lägger jag upp en bild från juldagen. Jag ser nämligen exakt lika ut förutom att jag inte har en Telis på min axel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0