Madame Butterfly

Idag är det ett otroligt vackert vårväder ute! Jag vill bara sitta i en park och dricka kaffe i solen. Det borde verkligen alla som är i Malmö idag göra. Jag har dock bara fått njuta av solen de gånger jag sprungit mellan ateljén och Operan. Annars har jag suttit hela dagen och tittat på när de repeterar Madame Butterfly som har premiär nästa vecka. Jag fick även vara med och hjälpa till när alla skulle klä på sig. Man fick så klart inte ta några bilder under repetitionen men jag letade reda på några bilder från fjolårets föreställning, så så här såg det ungefär ut



Efter repetitionen gick jag tillbaka till ateljén och hade en himlans tur för de skulle just till att slänga massa trådar som de inte hade platts för, jag hann rädda några askar precis i tid!



Jag fick även chansen att köpa ett jättevackert tyg från 40-talet som jag kärade ner mig i igår. Färgen på tyget blir inte riktigt rättvist på bild



Nu ska jag ta mitt pick och pack och flytta från en kusin till en annan över helgen, för om några timmar kommer älsklingslovisa och hänger med mig i helgen. Så fint!
Om ni är i Malmö och ser en tjej med mörkt hår och cykel som släpar på en jäkla massa grejer så får ni vinka, för det är nog jag.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0