Lediga dagar

Sen i torsdags har jag varit ledig och det har varit super-välbehövligt! Varje minut har jag haft trevligt och fint med braiga vänner!

Onsdagkväll tog jag med mig Angelica hem till mamma och pappa som var i Turkiet. Vi bakade bröd, såg film, sov super mycket och satt i solen. Efter som att Angelica går foto fick hon agera fotograf så det kommer ett inlägg från dom dagarna lite mer detaljerat senare.



Jag satte upp ljusslingan som jag fick av min storasyster i skolavslutningspresent





På fredagen hängde jag med Linnea och sov över hemma hos henne





På lördagen jobbade jag till lunch och sen kom Amanda och hämtade mig. Vi drack kaffe och åkte ut till Engeltofta för att titta på Vasas studentbal











När alla balisar minglat klart åkte jag och Amanda hem och lagade lasagne, spelade spel och pratade oss igenom filmen Tillsammans.

Dagen efter vinkade jag av henne vid bussen och tog sedan tåget till Uppsala. Där mötte Anna upp mig med picknick vid ån. Älskar jordgubbspicknick!





På måndag morgon tog vi tio tåget till Stockholm



Det var galet varmt i Stockholm! Vi kunde gå barbenta och utan kofta





Min favorit dricka i hela världen, smoothie med hallon och apelsin



Sen tog jag det senaste tåget tillbaka till Hälsingland och en något svalare temperatur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0