Önskelista

Hej och förlåt jag lever!  Det var hela 1 vecka och 5 dagar sedan jag skrev sist och det är alldeles för länge. Orsaken till min frånvaro är att klassen har byggt utställning och haft klädvisning var eviga dag så när jag kommit hem från skolan har jag stupat i soffan. Men idag rev vi hela utställningen och ska aldrig mer bygga upp den igen! Så nu får jag tillbaka mitt liv och det där som kallas fritid.

Nu är det inte alls långt kvar tills jag fyller 20år! Jag ser fram emot det tok-supermycket, det som pirrar i min kropp när jag tänker på det. Jag har knåpat ihop en liten lista på vad jag önskar mig för något. Jag vet dock att jag kommer få välja en av sakerna men det är ju inte förbjudet att önska sig















Så önskar jag mig sånna där Tresor flingor också för dom verkar så goda.

Nu ska jag snart ta med mig Angelica hem till Gävle för långhelg. Det ska passas katter, jobba, titta på när vänner har bal och åka till Stockholm med min storasyster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, jag har smakat tresor flingorna, och de är jätteäckliga! Du kan få mitt gamla paket om du prompt vill smaka ändå

2012-05-16 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0