Det enda jag saknar här nu är du

I fredags när jag slutat jobbet gick jag raka vägen till tågstationen för att ta tåget till Uppsala. På stationen möttes jag av min fina storasyster Anna! Henne har jag inte träffat sen hon va och hälsa på mig i Barcelona för alldeles för längesedan. Vi gick till en restaurang som ligger i det gamla järnvägshuset, åt varmmacka med getost och drack rödvin och uppdaterade varandra om allt nytt.
 
 
Tiden gick alldeles för fort och det var dags att trä på sig halsduken igen för att gå under spåret till Katalin
 
 
Han spelade mest nya låtar och han va kanske världens toksvettigaste kille.
Och konserten va ju såklart hur bra som helst och vi ville aldrig att den skulle sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0