Grannfejden, cosmo och bakning

Det här med att våran granne har spårat ur. Jag har blivit utskälld två gånger denna vecka och våra fina grannar nedanför har blivit utskälld en gång. Man hinner knappt upp innan sur-grannen kommer rusande och skriker på spanska, högröd i ansiktet.
 
Men idag, äntligen så knackade vår hyresvärd på med två advokater som tog ett redigt snack med grannen och sa att om han pratar med oss igen eller hindrar oss från att vara på vår terrassen så kommer han vräkas och polisanmälas. Så nu vågar jag mig nog snart upp på taket igen.
 
Förutom glädjebeskedet över taket har jag idag letat kalas-saker med Mina och varit på det underbart fina cafét Cosmo med Emma
 
 
 
 
 
Det är helt klart mitt nya stammis ställe.
 
Nu har jag fullt upp med att baka frallor och har just tagit ut kakor ur ugnen. En bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0