En tiptop dag!

Igår var en så galet bra dag! Kan inte ens beskriva så att ni förstår hur bra den va! Det började med att jag följde med våra svenska grannar till stranden. Solade, badade och hade det fint på en strand som det mest va spanjorer på. Sen ringer Emma och säger att hon, Madde, Anna och två personer till som jag så tokigt nog inte minns namnet på skulle gå till Parc Guell och ha picknick. Jag småsprang och mötteupp dem och sedan gick vi i tusen år i uppförsbacke för att komma dit. Men det va värt för det va en underbar utsikt över Barcelona
 
 
 
 
Här står mina fina nya vänner, med trötta fötter och är glada över att dom är just där
 
 
Här är en bild på en supermega trött/svettig men mycket glad Agnes!
 
Min och Emmas obligatoriska bild
 
Anna
 
 
Vi åt lite ost, bröd, vin och kakor och planerade för kvällen då vi skulle få vara med om något så underbart som att se the kooks!!! En gratiskonsert i Barcelona med the kooks. KAN INTE BLI BÄTTRE! Men mer om det skriver jag i ett annat inlägg när jag lånat bilder av Madde, för min lilla kamera fick inte följamed.
 
När vi vilat klart gick vi den sista biten högst upp. Eller ja, jag stod nedanför för jag blev knäsvag när jag skulle klättra upp den sista biten... Men någon måste ju ta kort på dom som är högst upp också!
 
 

 Sen började vi gå ner för parken. Men den sista biten tog vi tunnelbanan för då orkade vi inte gå mer. När jag och Emma kom hem hann vi bara byta om innan Anna och Madde plingade på dörren och det var dags för att peppa The Kooks. Underbart dygn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0