mamma och pappa dag 1

Nu har jag inte gjort något inlägg på några dagar och det är för att min fina mamma och pappa har varit och hälsat på mig. Det var några intensiva dagar med massa kramar och god mat!
 
Dom kom med ett flyg ganska sent på onsdag så vi gick och satte oss på Kasparo och åt lite tapas och drack öl innan det var dags att hoppa i säng för att orka stiga upp tidigt på fredagen, för vårat schema var fullspäckat!
Först på listan var ett besök vid katedralen vid havet som mamma gärna ville titta på.
 
 
Vi satte oss på ett litet café och drack förmiddagskaffe
 
 
Sen gick vi runt och upplevde Barcelona tillsammans. Gick på en liten Gaudi-runda, åt glass, ja sånt trevligt som man gör här.
 
Vi gick även på matmarknad och tittade mest på alla goda saker som fanns. Vi köpte dock inget för dom va så otrevliga. Istället gick vi in på en liten bakgata och åt tapas
 
 
När vi gått så mycket att fötterna nästan trillade av kom mamma på den fina idén att vi skulle dricka cava. Och det kan man ju inte säga nej till!
 
 
Vi hittade ett ställe på Placa Real som föll oss i smaken
 
 
 
 
När klockan blev matdags hade jag och Emma bjudit in mamma och pappa till oss för att laga mat, dricka vin och prata. Hur bra och fint som helst! Har världens bästa föräldrar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0