Alla hjärtans, lägenhet och rosabubbel

Dom två senaste dagarna har jag legat nerbäddad med feber i mitt och Madelenes lilla rum. Jag har mest sovit och bara varit vaken korta stunder för att dricka te och se lite på Harry Potter. Hoppas jag blir frisk i morgon, fast det är ganska skönt att bli så uppassad som jag blir...Kanske är sjuk en dag till för det.
 
Här om veckan va det ju semeldagen, Då bakade jag och Madelene semlor och bjöd över våra vänner som tagit med sig mandelmassa och grädde. Det va inte det lättaste att hitta mandelmassa här, och den hade samma konsistens som rinnig honung ungefär, mycket konstigt!
 
 
Sen blev det alla hjärtansdag som jag firade för första gången, med pannkaksfrukost och kaffe, lägenhetsvisning, promenad, trerättersmiddag och film. Väldigt mysigt! Och självklart firades det att vi fick lägenheten! En liten ljus med två små balkonger som blir vår den 1 mars!!!
 
 
 
 
 
''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0