ett livstecken

Hej mina vänner här va det dammigt och dött minsann!
Så här ligger det till: Jag har just precis flyttat tillbaka till Barcelona! Och veckorna innan va därför lite stressiga. Jobba och planera, sy klart saker, packa packa packa och städa ner rummet hos mamman och pappan. När jag inte gjorde det där så låg jag i soffan och stirrade på TV. Men nu när jag är tillbaka i Barcelona kommer förhoppningsvis orken tillbaka, solljuset får göra sitt.
 
Idag är det alla hjärtans dag och det firar jag för första gången. Med havregrynspannkakor och rivet äpple, kaffe och min kära. Om någon timme ska vi på lägenhetsvisning nr2 och hoppas på att denna är lite sötare. Håll tummarna för oss att vi hittar någon bra snart
 
Här är lite bilder från dagarna. Det är allt fint att va tillbaka
 
 
 
 
Trött tjej som stigit upp kl 02,00 och äntligen kommit fram med en tusenkilo väska
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0