Ihop med dig är jag så stark, Jag skulle göra vad som helst, För att behålla det här

Hej hej här va det dammigt å dött!
Sen förra torsdagen har kära Madelene varit hos mig. Vi har pussats, bakat scones, gjort långa snöiga promenader, gått på isen, varit på museum, delat på en grodbakelse, kollat på Upp till kamp, ätit soppa, bastat och sett på les miserables på bio. Madelene grät sig igenom hela filmen...
 
 
Vi gick på länsmuseet och fängelsemuseet. Det sistnämnda va väldigt läskigt! Att få se hur det var när man satt i fängelse på 1800-talet, i ett rum under marken med hö på golvet och man fick leva på vatten och bröd medan man väntade på att bli torterad. Inte så härligt.
 
Jag fick äran att välja bakelse, då blev det en groda för den såg festligast ut och jag har aldrig smakat
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0