Fotovernissage och dans dans dans

I går var en riktigt fin dag! Den började med att jag mötte upp Britta vid Kulturkiosken för lite kulturella aktiviteter. Vi skulle nämligen på Forsas foto2 vernissage.



Här är lite bilder på mig som Hanna har tagit



När vi tittat igenom utställningen, pratat med fotograferna och ätit hallonsnören åkte vi hem till mig



Vi satt vid vattnet och drack lite vin och åt kex med ost, väldigt somrigt och mysigt!



När vi piffat till oss lite tog vi bussen hem till Helene för att ha lite för-mys innan vi skulle vidare ut och dansa



Fina fina Britta



Hemma hos Helene var redan Rebecca, Linnea och Johanna



När klockan slog natt cyklade vi ner till stan och dansade tills krogen stängde. Då var vi helt slut i fötterna och mina vita skor var inte så vita längre... Men det var det värt för vi hade sjukt kul!



Nu ska jag se på film och mysa med lilla T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0