Dressin åkning och friluftsdag

Idag har hela skolan så fint haft friluftsdag! Dagen började på bästa sätt med att vi cyklade dressin, helt sjukt kul! (och lite läskigt för dressinen kunde spåra ur)







Hela två timmar tog det för oss att cykla och längs med vägen såg vi fina små kossor, åkrar, ängar, blommande häggar och annat sommrigt. Vi åkte även igenom två stycken tunnlar vilket var mycket obehagligt!



När vi kom fram fanns det massa saker att göra. Man kunde till exempel måla, padla kanot eller grilla.



Här är min glada lilla sy-fröken



Jag trotsade min vattenskräck och satte mig i en kanot





När vi fikat, ätit och lullat runt ett tag tog vi dressinerna och åkte mot skolan









Det var den roligaste utflyckten på länge! Ett litet minus är dock att jag har cyklat så mycket att jag inte längre känner min rumpa, den är helt bortdomnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0