En klocka som står still, här blev jag till

Nu har det gått en vecka sendan jag landade på arlanda med mina väskor. Det har varit kanske världens längsta vecka. Det har varit en liten omställning att komma tillbaka, mest med vädret. Kylan har gjort mina läppar nariga och även fast jag har flera lager av kläder kommer kylan in på.
 
Jag tänker tillbaka på Barcelona, gör låtlistor som gör att man blir glad och vill dansa, jobbar och syr julklappar.
 
Här kommer ännu en sån där uppdatering om flera dagar som jag egentligen inte gillar att göra, men det får va. Livet kom imellan som man säger.
 
Jag och Madelene hade myskväll. Vi drack vin och hade lagat rotfrukter i ugn
 
 
 
På tisdagen sa jag hejdå till alla bra ställen. Tillexempel Cosmo och Tiger.
 
 
 
På onsdagen innan jag åkte va det generalstrejk. Massa folk ute på gatorna som ropade och det kändes som ett litet krig. Därför höll vi oss inne så mycket vi kunde och gick bara ut för att köpa baguett och hämta Maria som kom från flygplatsen
 
 
Då kan man umgås vid datorn och dricka massa läsk. Det tyckte mina flickor funkade fint.
 
Vi åt hejdåmiddag och drack cava. Jag grät en skvett när vi pussades och kramades hejdå
 
På torsdagen steg jag upp tidigt tidigt, redan när det började ljusna.
 
Sa hejdå till Madelene en gång till och tog bussen till flygplatsen. Gillar verkligen inte att säga hejdå.
 
 
 
Kom hem och möttes av kyla och frost. Träffade snygg kille i tröja med tryck som jag gjort, gosat med två barn samtidigt, ätit mammas kaka och druckit kaffe, gått till jobbet och slutat när det blivit mörkt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Princess 4-evah

Alltså Agnes. Det ser ut som jag slår mig själv i ansiktet. Vad har jag gjort för att förtjäna detta foto? :((((

2012-11-24 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0