Loppis, vårrullar och en stulen väska

Hej kära läsare! Jag har inte glömt bort er jag lovar! Det är bara så att jag har haft så himlans mycket fint att göra dom senaste dagarna. Jag skrev ju lite kort om vad som hänt för några dagar sedan men nu kommer en kompliterande lista och bilder

Jag har druckit rödvin med fina vänner

Gjort vårrullar och buljongsoppa med Madelene

Varit i en lägenhet där det var en stor loppis och fyndade en knytblus för nästan inga pengar

Tvättat och varit tvungen att hänga kläder över hela lägenheten för att det regnade ute

Suttit på café med en tjej i basker

Gått på stan och massa annat fint!

 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ficktjuvar och smårånare är vardag i Barcelona. I början var jag tokförsiktig och hade stenkoll på väskan, men i och med att veckorna går och man blir hemma och bekväm glömmer man som bort det där med att inte krampaktigt hålla i den jämt. Men nu när man blivit tokblåst sitter man där med väskan i knät igen och misstänker alla förbipasserande
 
 
 
Supergoda veganska tårtor och en glad tjej som är lyckigt omedveten om att hon snart kommer få se den lilla röda väskan för sista gången...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0