om att komma hem

Nu är jag hemma igen. Vid havet. I skogen. Där det är helt tyst. Det känns faktiskt väldigt bra, med frisk luft, bryggkaffe och radio som inte buffrar för att man är för långt bort från sändingen. 
 
Igår när jag klivit av tåget i Gävle, mötts av mamma på perrongen, åkte vi direkt till Texas och Dalton. Så nu har jag också fått gosa med den lilla lillamänniskan. Som piper och gnyr när han sover. Och en Texas som inte har glömt mig. Sen åkte jag och mamma hem, åt mat och tittade på Tv som är på svenska och inte dubbat.
 
Idag börjar jag jobba på tygaffären igen. Hej rutiner, raster, tyger, trådar och lön!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Välkommen hem!

Svar: tack snygging!!! Spanade efter dig när jag flög över dom södra delarna av sverige
Agnes Olson

2012-11-16 @ 13:34:27
URL: http://slisshh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0