Flyttar till solen

Nu har jag burit min sista tygrulle, klippt den sista metern sidenband och sålt min sista gardin, i alla fall för några månader. Det känns faktiskt väldigt sorgligt att ha jobbat min sista dag den här sommaren på tygbutiken...Har trivts väldigt väldigt bra och har lärt mig massa saker.
MEN! När detta inlägg publiceras sitter jag med min fina vän Emma A på flyget som tar oss till Barcelona!!! Där ska vi bo i några månader, tills vi inte vill vara där mer. Vi ska bada, gå på marknader, lära oss lite spanska (eller katalan som dom pratar i Barcelona) dricka sangria, äta tapas, titta på fin arkitektur, måla och massa massa annat fint och roligt! Och eventuellt för sakens skull kanske jag letar reda på något litet jobb...
 
Så, hoppas ni vill komma och hälsa på mig på Tallers 73 som kommer vara min nya adress.
ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0