Blåa spettsklänningar, 50-talskappor och småsmå händer

Hej i snöstormen! Hoppas ni håller er inomhus och inte har lika ruggigt väder som det är här, blåser isigt från havet.
 
Denna vecka har jag sytt, jobbat, sytt sytt, jobbat och gosat med lilla D. Min fina lilla canon håller nog på att damma igen i väskan där den ligger för nu använder jag nästan bara min mobilkamera, men det är ju så festligt med filter!
 
Här är min vecka måndag till torsdag
 
 
När jag var hos min käresta gav hon mig en fin vit kappa från 50-talet. Den va aningen för stor i axlarna men det va lätt fixat. När jag vände ut och in på den för att sy upp fodret som hängde lite i kanten såg jag att den va handsydd... Herrigud
 
Det jag sytt på idag är en blå klänning med litelite guldglitter som Nina har beställt
 
 
Och lite fler kragar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0