23 november

Jag är lite dålig på att visa vad jag syr på just nu, men det finns en anledning till det och det är för att det mesta är julklappar. Efter jul kommer ett inlägg med bilder på allt.
Igår hade klassen julmys i sysalen. Vi drack glögg, åt lussebullar och lyssnade på julmusik. Jag bjöd även på chokladen som jag gjorde i söndags.


Jag kunde inte hålla mig tills på söndag med att hänga upp adventsstjärnan i mitt rum, varför vänta med någonting som är fint. Det behövs även en till ljuskälla i mitt rum då jag inte lyckas lista ut hur man byter glödlampa på den förbaskade jordgloben. Är det någon som vet?




Kommentarer
Postat av: Anna

Men vi listarut det tillsammans när jag kommer upp Agnes.

2011-11-25 @ 04:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0