7 november

Nu är jag tillbaka i Forsa efter en händelserik vecka då jag varit i Paris, Uppsala, Gävle och träffat massa fina vänner som jag inte träffar varje dag.
Här kommer ett inlägg om hur den första dagen i Paris såg ut.




Jag kom fram till Paris på eftermiddagen och möts upp av Helene. Vi lämnade min väska i lägenheten och tog med oss Helenes rumskamrat Nina för att gå på middag. Vi hade nämligen blivit hembjudna till Kerstin och Hilda som också är två gävlebor i Paris.







Efter som att det var halloweenhelg hade Hilda och Kerstin gjort en fin pumpa




Efter att ha suttit på deras golv och druckit billigt vin och pratat i några timmar slog klockan sent och vi begav oss hem.


Så såg den första dagen ut i underbara Paris. Vad som hände resten av veckan får ni veta i ett senare inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0