Storasyster besök

Igår kom som sagt min storasyster Anna och hälsade på mig i Forsa. Efter som det var första gången hon kom på besök sen jag flyttade hit så fick jag en inflyttningspresent. I en jättefin påse med blommor på låg det två te-silar, en påse körsbärste och en liten flaska rosa bubblor.



Efter att ha visat henne runt på skolan lagade vi middag och efter middagen så fick hon uppleva det fina fredagsmyset i en studentkorridor.

Lördag

Efter frukost med te åkte vi till Hudiksvall för att gå på stan. Anna hittade massa fina saker och jag köpte en rosa klänning.



När det blev lunch gick vi på Dackås som är ett jättemysigt konditori som har samma inredning som de hade på 50-talet. Där delade vi på en super god citronpaj med marräng och en helt okej god chokladkaka som inte alls var på samma nivå som den Franska choklad tårtan på Fågelsången i Uppsala.









Efter ett tag var det dags att vinka av Anna vid tåget och jag åkte hem till en ganska tom korridor och tittade på Twin peaks.

Kommentarer
Postat av: reb

Gillar dig!

2011-11-26 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0