Uppsala 27 28 oktober

Igår packade jag min väska och satte mig på tåget som gick till Uppsala för att mellanlanda och för att träffa min storasyster Anna

Hemma hos min syster bjöds det på ost, kex och vindrink

Det låg ett stort paket från världens bästa Stina och väntade på mig. I det låg det bland annat hallongodis från Thailand och fina örhängen.

28 oktober

Idag sov vi till sent och åt långfrukost med DN och massa te. Efter det gjorde vi oss klara för att gå på stan. Vi tittade på fina klänningar, växlade pengar och uträttade annat nödvändigt.

Efter ett tag kände vi att det var dags för fika, så vi gick till vårat favorit konditori Fågelsången



Det finns massa goda bakelser att välja mellan, men vi delar alltid på en bit franska chokladtårta





Det var en filminspelning vid bordet bakom, så nu får vi hålla utkik om vi dyker upp i någon film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0