Hjärtekross på en långfredag

Nu är det så att jag har blivit hjärtekrossad. Så denna bloggpaus kommer bli aningen längre än planerat efter som jag inte orkar skriva om glada och trevliga saker jag gör när det jag gör inte alls känns glatt och trevligt. Trotts att det här är väldigt jobbigt önskar jag det inte ogjort. Och jag är glad att jag träffade henne, det känns bra att få ha älskat och blivit älskad tillbaka. Det är inte alla som får uppleva det i livet.

Men, det mesta som är fint eller fult har ett slut, och det har även mitt krossade hjärta. Jag kommer resa mig upp och springa vidare.

Men inte idag.


Kommentarer
Postat av: Samuel

<3

2012-04-07 @ 11:39:54
Postat av: felicia

jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag tänker på dig i alla fall <3 allting blir bra till slut.

2012-04-07 @ 11:57:52
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: lilla r

Hörru. ring mig, kom till uppis så myser vi ner oss i min säng, pratar känslor, är brudar m.m. Du är bäst i hela världen! Puss

2012-04-07 @ 17:54:32
Postat av: felicia

Åh nej! Det här låter ju jättesorgligt. Krossade hjärtan är inte att leka med. Jag är själv expert på att gå runt och vara olyckligt kär, men eftersom det mest brukar vara i hemlighet brukar mitt krossade hjärta återhämta sig relativt snabbt. Jag tänker på dig. Massor med kramar!

2012-04-12 @ 09:13:52
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0