Sommaren på 3 minuter och 27 sekunder

Den här sommaren har jag filmat en hel del och dom små korta filmsnuttarna har jag nu klippt ihop till en sommarfilm. Det känns så sorgligt att sommaren snart är slut, fast också lite skönt för jag har inte riktigt gillat den här sommaren och om jag ska vara ärlig kanske den hamnar högst upp på sämsta sommaren listan. Men när jag tittar på sommar filmen får jag ju i alla fall minnas det som har varit fint och inte den biten där jag är trött och arg för att jag jobbar jämt och inte den delen av sommaren som gått till hjärtskav.
Så här såg min sommar ut!
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Fiiiiint

2012-08-18 @ 23:36:40
URL: http://slisshh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0