Sammanfattning del tre, september till november

September
 
Den andra september tog jag och Emma vårt pick och pack och drog till Barcelona. Jag hade fått nog av allt och kände bara att allt var meningslöst så att åka iväg till att göra ingenting va det bästa. Även fast jag va skiträdd.
 
Här kommer en bildbomb!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
September gjorde jag massa massa massa roliga saker och laddade min småbatterier i kroppen. September va likt april världens längsta månad, fast på ett mycket bra sätt!
 
Oktober
 
I oktober fortsatte trevligheterna och jag började känna mig väldigt hemma i Barcelona. Drack vin med Mina, gjorde utflykt till Figueres, åt en hel del goda saker, Emma lämnade mig och jag kände mig superensam, fast bara i ett dygn för sen började jag umgås en hel del med Madelene. Så va jag inte ensam mer!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
November

I november satt jag och Madelene ihop och det va fint! Hon bjöd mig på restaurang och vi blev rånade, Josefin kom på besök och som den tyg-pundare jag är (som Emma så fint kallat mig) bunkrade jag upp med billigt tyg på marknad. Sen åkte jag hem. Ett sånt där beslut som är jättejobbigt att ta men man måste göra för att tjäna pengar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åh vad jag längtar tillbaka...
 
Den 15 november åkte jag hem. Kändes lite konstigt att vara tillbaka för tiden gick så fort och långsamt på samma gång.
 
 
 
 
Fick träffa mina två favorit pojkar. Och Dalton för första gången!
 
 
Va på Markus Krunegård i Uppsala
 
 
Och började sy massa igen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0